D2917C33-97AF-4EDF-A4BC-1B190818ECA8.jpeg
18CA8521-7DB3-4351-82EA-F55CA9C99D4A.jpeg
2018 Bestyrelsesmøde en lørdag.

Bestyrelsesmøde lørdag den 15, december 2018

Hvad skete der til bestyrelsesmødet.

Til bestyrelsesmøde i B.S.F. har vi igennem et par år haft det tradition at vi alle giver en skilling til mad og så spiser vi sammen, som regel er det fredag men denne gang holdt vi mødet lørdag morgenen og derfor spiste vi brunch sammen.

Jacob Blom og hans assistenter havde som så mange gange før lavet et rigtig dejligt måltid og det er fra start af med til at sætte en rigtig god stemning.

Bestyrelsesmødet blev afholdt i klubhuset, bådehavnsvej 9, 3700 Rønne. Kl. 8.00

Tilmeldte:  Simon, Jack, Henrik, Sten, Niels, Peter, Majbritt,

Afbud:  Emil, Torben, Erik, Morten, Kenneth.

1. Valg af mødeleder og referent.

Simon blev møde leder og Peter referent.


2. Meddelelser og orientering fra formand og bestyrelse, juniorafdelingen.

Her havde vi hver især mulighed for at fortælle om hvad der var sket siden sidst, og orientere om status på vores opgaver, her er noget af det vi snakkede om.

Jack: Ønsker en mail fra systemet når bådene bookes. Det giver bedre overblik.

Niels: det går fint med at få lavet en aftale med Lone som er ny lods ejer på et stykke af Krashavemose, det forventes der snart underskrives en ny aftale.

Simon: Booking systemet fungerer og man får en mail med regler for booking. Man kan stadig udelukkes hvis man ikke overholder reglerne.  Broen ved Hammersøen skal laves og vi er i dialog omkring en samarbejdes aftale med NST, men det skal afklares om badning skal være tilladt. Simon vil forøge at argumentere for, at der fortsat skal være badeforbud i søen. Vi arbejder videre med at få indhentet tilbud på hvad det koster at bygge en ny bro. Klubhus renovering er ved at være færdig. Der mangler lidt småting.

3. Mødekalender og arrangementer i 2019

Vi gennem gik de forskellige datoer og kommende arrangementer, se fanen med faste B.S.F. datoer.


4. Firmadyst 2019 31/3/2019

Tilmelding tænkes at blive på fiskekort.dk. Niels har frie hænder til annoncering. Det foreslås at kalde arrangementet Firmadyst/holddyst for at gøre der mere klart at alle kan stille hold, også gode venner som selv betaler eller bliver sponsoreret af nogle.


5. Ørreddag 2019 19/4/2019.

Det undersøges om der kan laves tilmelding via fiskekort.dk. Niels er stadig tovholder og sørger for premier fiskekort i starten af året, Peter bliver tovholder på Juniorenes sponsorgaver. Vi prøver om vi kan få en bedre kvalitet på vores pølser mv.


6. Fiskeri i Hammersøen. 

Det forslås ( hvis vi får lavet vedtægts ændringer) at man som medlem af BSF må fiske med to stænger. Har man en gæst med må denne også fiske med to stænger. I de nuværende regler tillades kun en stang pr. person.

7. Generalforsamling og ekstraordinær generalforsamling

Der forventes ekstraordinær generalforsamling den 24/1-2019 hvor forslag til vedtægtsændringer fremlægges og efterfølgende almindelig generalforsamling.

8. Fiskeri i Krashave

Det forslås ( hvis vi får lavet vedtægts ændringer) at man som medlem af BSF må fiske med to stænger. Har man en gæst med må denne også fiske med to stænger. I de nuværende regler tillades kun en stang pr. person.

Vi tænker at søen kun skal være for medlemmer og vi derfor stopper salget af fiskekort, samtidig skal alle fangster genudsættes.

Der er efter mødet blevet snakket om muligheden for at booke mede kort til Krashave, det skal fungere som på samme måde som med bådene. så booker man retten til at slå bivvy op og brug af måske 3 eller 4 stænker til mede fiskeri, så kunne man forstille sig at der bliver lavet et kort til Skovly Stykket og et til Finns stykke, på den måde vil man være sikker på der er plads når man kommer og samtidig vil der maks. være to bivvyer ved søen ad gangen, så slider vi ikke på forholdet til vores lods ejere og det vil også sikre en hvis kvalitet for medlemmer i B.S.F.

Spændende at se hvor det lander, men vi vil gerne prøve noget og så rette det til hen af vejen for at få den bedste løsning.

9. Sociale arrangementer.

Jacob havde den senere tid haft meget at se til og ville komme i gang igen, vi talte om hvad der havde fungeret og hvad vi skulle prøve at nye tiltag.

Vi havde et rigtig hyggeligt møde hvor der både var plads til at få noget fra hånden og en masse snak, vi sluttede ca. kl. 12. 

Efter mødet var vi nogle stykker der blev hængende og snakkede hjemmeside og fik en bid middagsmad, vi ryddede op og sagde farvel omkring kl. 14.

Næste møde er planlagt til fredag den 11. januar, men måske udsættes det til lørdag den 12. og igen om morgenen.

Hvis man har noget man ønsker at have med til mødet eller har noget man ønsker at sige, så er man altid velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen.

Mvh. Simon Rømer